עולם התוכן: מה היה ב-2016 ומה הטרנדים הצפויים ב-2017?

עולם התוכן: מה היה ב-2016 ומה הטרנדים הצפויים ב-2017?

ניתחנו עשרות מאמרים בנושא תוכן כדי לזהות את הנושאים שהכי עניינו את אנשי השיווק ב -2016. בנוסף הבאנו לכם כאן גם צרור עצות מעשיות שיעזרו לכם לייצר את אסטרטגיית התוכן הטובה ביותר לשנת 2017.

המוטו: לא לעבוד קשה, לעבוד חכם יותר.

2017 תהיה השנה בה עובדים טוב יותר וחכם יותר. תוכן שיווקי צריך להימדד על פי מדד ROI (החזר על השקעה) ולמשווקים תהיה גם יכולת טובה יותר למדוד את האפקטיביות של תכניה ולהבין מה עובד ומה לא. לנו כחברה שחיה ונושמת תוכן יש מספר תובנות חשובות לגבי עולם התוכן ולאן הוא צועד. ניתחנו את המאמרים המובילים שלנו מ-2016 וגילינו שמשווקים מתענינים הכי הרבה בנושאים הבאים:

  • איך לעבוד חכם ויעיל יותר
  • איך להפיץ תכנים
  • ללמוד ממותגים מובילים
  • יצירת סרטוני ווידאו
  • להגיע לדור המילניום

ב – 2016 למדנו גם ש…:

…אתרים המציגים מידע בדוי אינם דבר חדש. הבחירות הפנו את אור הזרקורים לאתרי החדשות הבדויות, אבל הרבה מאוד "מידע" שקרי היה קיים הרבה לפניהם, במיוחד בתחום הבריאות, במטרה לנצל את מצוקתם של אנשים כדי לקדם מכירה של מוצרים וטיפולים מפוקפקים.

…נהיה קשה יותר ויותר ברשתות החברתיות: חברות למדו שהנוכחות בפלטפורמות החברתיות חשובה וכי הדרך לעשות זאת היא להפיק תוכן. התוצאה היא שהן מפרסמות תוכן בהיקפים גדולים מאי-פעם. ולמרות כל המאמצים האלה, הנתונים מצביעים על כל שהמשתמשים מקדישים לתוכן הזה פחות תשומת לב ושהיקף האינטראקציה שלהם איתו יורדת.

…גם בעידן הרשתות החברתיות, ואולי אפילו יותר מאשר לפניו, לדף הבית של אתרי תוכן עדיין יש חשיבות עצומה. הוא חייב להיבנות כך שישרת את מטרות האתר. לעתים קרובות המטרה הזאת היא בראש ובראשונה להוביל את מי שמגיעים לדף הבית אל התוכן שאותו רוצה האתר להביא לקהל הרחב.

…יש דפדפן שחוסם פרסומות ומציע לאתרים פיצוי מציע מודל שאמור להיות טוב גם לאתרים וגם למשתמשים.

אם כן, מה הלאה , מה הטרנדים הצפויים ב 2017 ?

2017 תהיה השנה של "לעבוד טוב יותר וחכם יותר". במקום לטרוח שהתוכן יגיע לקהל הרחב ביותר האפשרי המשווקים ינסו להגיע לקהלי מטרה מצומצים ובדרך משמעותית. פרסונליזציה – זה יהיה המפתח!

ב 2016 למדנו רבות ממותגים מובילים, וכן למדנו שהמשווקים הטובים ביותר הם אלו ש:

  • יוצרים תוכן גלובלי ועושים לו התאמות באופן מקומי
  • מספקים תוכן לאנשים הנכונים, בזמן הנכון
  • עושים ניסויים עם טכנולוגיות חדשות כגון VR ו-AR

צפו ליותר משווקים מצליחים אשר יעשו שימוש בשיטות הללו.

כבר אין מקום לספק שבקרוב, מאחורי יותר ויותר מן הפרסומות שנראה תפעל אינטליגנציה מלאכותית אשר תבנה בזמן אמת פרסומות שמותאמות לנו אישית על בסיס מידע נרחב על אודותינו. מפחיד? אולי, אבל אולי זה גם בלתי נמנע נמנע. צורות פשוטות יחסית של העתיד הזה הן כבר ההווה.

הרבה משווקים ייאבקו כדי ליצור ווידאו, אך מכיוון שהכנתם כרוכה בהשקעה גדולה, הם ישקיעו סלקטיבית בווידאו באיכות הכי גבוהה, כחלק מתכנית השיווק שלהם (או ימצאו תוכנה שעוזרת להם לייצר סרטוני איכות בעלות נמוכה).

ב 2017 כל המשווקים ימדדו ROI וידרשו רמת דיוק גבוהה יותר מבעבר. תוכנות אנליטיות כבר יעשו את העבודה עבורם, לאחר שכל אחד יעשה להן אדפטציה על פי צרכיו.

אם לסכם, להגיע לדור המילניום זה מסע שטרם נגמר. ברגע שמותגים ישפרו את איכות המסרים שלהם ואת המסר האישי שלהם, הם יתמודדו בהצלחה יתרה עם ההגעה לקהלי המטרה שלהם.

מאחלים לכם שנת תוכן פורייה ומוצלחת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here