התעניינות גוברת בפרסום רספונסיבי במובייל ובדסקטופ

התעניינות גוברת בפרסום רספונסיבי במובייל ובדסקטופ

מפרסמים עדיין לא גילו דרך טובה לנצל את הפוטנציאל הטמון בשימוש הנרחב והמתפשט במהירות במכשירים ניידים. פרסום בבאנרים באתרים ובאפליקציות עדיין רחוק מלהניב את הרווחים שמפרסמים ציפו להפיק ממנו. רעיון חדש ומעניין לפתרון הבעיה הוא מודעות רספונסיביות, אשר בדומה לאתרי אינטרנט רספונסיביים, מתאימות את עצמן לגודל המסך ומספקות חוויית משתמש אחידה יותר ומושכת יותר בכל סוגי המכשירים, ממסכי מחשב גדולים ועד למסכי טלפונים קטנים. גישה זו נראית מבטיחה לא רק מבחינת חוויית המשתמש אלא גם מבחינת קלות הפיתוח והתמחור, ומפרסמים מתחילים להתעניין באפשרויות החדשות וליישם אותן.

לידיעה המלאה: http://digiday.com/publishers/more-publishers-tap-responsive-ads
 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here