מודעות רספונסיביות: פתרון אחד לכל גודל מסך

מודעות רספונסיביות: פתרון אחד לכל גודל מסך

צריכת התוכן הדיגיטלי עברה מהפכה עם התפשטות השימוש במכשירים ניידים, אבל המפרסמים עדיין לא למדו לנצל את השינוי. פרסום רספונסיבי מסתמן כפתרון.

עד לפני שנים מעטות היה מסך המחשב הדרך הכמעט יחידה שבה נצרך תוכן דיגיטלי, וגם הפרסום באינטרנט הותאם באופן כמעט בלעדי לצפייה על מסך מחשב. אך בשנים האחרונות הולך וגדל השימוש במכשירים ניידים בעלי מסכים קטנים יותר. עבור אנשים רבים הופכים מכשירים אלה לאמצעי העיקרי לצריכת תוכן. זאת מציאות חדשה ומורכבת. ספקי תוכן אינם יכולים להתעלם מן העובדה שהתוכן שלהם נצרך בו-זמנית במגוון רחב של מכשירים בגדלים שונים, ממסכי מחשב שולחניים גדולים ועד למסכים קטנים של טלפונים ניידים. ישנם אתרי אינטרנט שעד היום עדיין לא הסתגלו לשינוי.

לשוק הפרסום לא היו פתרונות מיידיים לתנאים החדשים. חברות פרסום שניסו להתמודד עם המציאות החדשה על ידי פיתוח מודעות שונות למסכים בגדלים שונים בליווי טכנולוגיה תומכת כדי לבחור את המודעות הנכונות לכל גודל מסך. ניסיונות אלה הפכו את פיתוח הקמפיינים למסובכים ויקרים יותר מבעבר.

הפתרונות שעדיין שולטים בשוק אינם בשלים, וגופי פרסום מודים שהם אינם מצליחים למצות את הפוטנציאל שבשימוש הנרחב במכשירים ניידים. הפרסום במכשירים ניידים נחשב לבלתי אפקטיבי עד כדי כך שעד היום, יש מפרסמים שעדיין מתעלמים מן הפרסום במובייל, והגופים אשר מוכרים להם את שטחי הפרסום מציעים פרסום במובייל כתוספת, לא כערוץ פרסום מרכזי. זאת, בשעה שהמכשירים הניידים עצמם הם כבר מזמן האמצעי העיקרי של רבים לצריכת תוכן.

כעת מנסות חברות פרסום וטכנולוגיה שונות, ביניהן גוגל, לשנות את המצב, להתמודד עם האתגרים החדשים, ולנצל את הפוטנציאל שבמעבר לשימוש במכשירים בגדלים שונים על ידי פיתוח פתרונות פרסום רספונסיביים. הפתרונות שהם מתחילים להציע הם ניסיונות ליישם ספציפית בתחום הפרסום שינוי דומה לזה שעוברים אתרי אינטרנט כדי להתמודד עם העולם החודש שבו נצרך התוכן במגוון רחב של גדלי מסך.

הגישה החדשה לפרסום מבוססת על מודעות שבנויות מראש להתאים את עצמן באופן דינמי לגודל המסך שבו הן מוצגות ולהיראות היטב על כל מסך. פתיחתן של אפשרויות אלה מבטיחה כמה יתרונות חשובים. פיתוח קמפיין פרסום רספונסיבי יהיה פשוט יותר מקמפיין הכולל פיתוח סדרת מודעות שונות ונפרדות לגדלים שונים של מכשירים. מודעות רספונסיביות יעזרו להשיג יותר אחידות במראה בלי תלות בסוג המכשיר שבו משתמש הצופה, ויבטיחו שהמודעות ייראו במיטבן על כל מסך. כתוצאה מן השיפור במראה ובתפקוד צפויות מודעות אלה להצליח יותר מצורות הפרסום הקודמות ולנצל ביתר יעילות את הפוטנציאל הפרסומי הגלום במכשירים ניידים.

אפשרויות הפרסום הרספונסיבי צפויות לגדול מאוד במהלך השנה הקרובה, בין השאר הודות למאמצים שעושים בתחום שחקנים גדולים ומשפיעים כמו גוגל. היתרונות הטכניים והחזותיים שמציע הפרסום הרספונסיבי צפוי להגדיל את השפעת המודעות על קהל היעד, ואילו פישוט התהליכים בבניית קמפיין פרסום רספונסיבי צפויה להוזיל את הפיתוח.

ניתן להתנסות בדוגמאות שונות לבאנרים רספונסיביים באתר חברת ResponsiveAds המתמחה בפיתוח פתרונות פרסום רספונסיביים.

One thought on “מודעות רספונסיביות: פתרון אחד לכל גודל מסך”

  1. Pingback: התעניינות גוברת בפרסום רספונסיבי במובייל ובדסקטופ | Adops
  2. Trackback: התעניינות גוברת בפרסום רספונסיבי במובייל ובדסקטופ | Adops

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here