כלי חדש מפשט ומוזיל את שילוב הפרסום באתרים
הסחר בפרסום דיגיטלי נעשה מתוחכם יותר ויותר מבחינת אפשרויות המיקוד של המודעות. אלא שהמו"לים המנהלים קמפיינים מורכבים יותר ויותר לשילוב של פרסום מתאים בתוכן שלהם נאלצים להשקיע זמן יקר בהגדרות הזמנות הפרסום שלהם משרתי מודעות כמו DFP של גוגל.
למחיר הגבוה של העבודה הידנית הנדרשת כדי לבנות קמפיין מוצלח נוספות בעיות כמו שינויים בכמות הפרסום, שאינם תמיד צפויים ומקשים עוד יותר על ניהול הרכש על ידי המו"לים עצמם. חלקם מנסים לצמצם את העלות הגבוהה, הפוגעת ברווחיהם מן הפרסום, על ידי מיקור חוץ של העבודה הידנית.
Operative, חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הפרסום, מציעה כעת למו"לים כלי בשם Rapid IO לאוטומציה של חלק ניכר מן התהליך הידני היקר של רכש המודעות. הכלי מפשט משמעותית את התהליך על ידי הובלה מודרכת של המשתמש בכל תהליכי ההגדרה והעדכון של ההזמנות. הוא מתאים גם למשתמשים בלתי מיומנים ומבטיח לצמצם משמעותית את מספר הטעויות שיכולים משתמשים לעשות. לפי החברה, הכלי החדש עשוי לצמצם את משך הזמן שמקדישים מו"לים לניהול הזמנות הפרסום שלהם ב-80%.
בשלב הראשון תומך הכלי ב-DFP של גוגל, אך הוא מתוכנן לתמוך גם בשרתי מודעות פופולריים נוספים.