סקירה שבועית
כיצד חברות מסחריות ומפרסמים משתמשים בפייסבוק מסנג'ר?
החברות המסחריות והמפרסמים עוברים למסנג'ר של פייסבוק.
מה שהתחיל כאמצעי ליצירת שיחה פרטית עם מושא האהבה בבית הספר, משמש היום כפלטפורמת שירות לקוחות של חברות מסחריות וערוץ הפצה חדש למפרסמים.
"מלהיב שהחברות מסתכלות על זה כחלק מחוויה רב-ערוצית ותפיסת הדרך בה ניתן לפנות אלי כצרכן" אומר איליקו אליה, ראש מחלקת המובייל ב- Digitas LBi.
להלן מספר דרכים בהן מפרסמים וחברות מסחריות השתמשו עד כה בפייסבוק מסנג'ר אשר מונה בקרבו מעל 700 מליון משתמשים…
http://digiday.com/brands/brands-publishers-using-facebook-messenger/
אינפוגרפיקה: כיצד המפרסמים מנווטים בעולם החדש והמופלא של חוסמי הפרסומות
59% מתארים אותו כ"איום משמעותי".
Sourcepoint, פלטפורמה לתוכן פרסומי דינאמי המבוססת בניו יורק, הוציאו לאור לאחרונה מידע חדש על השפעות חוסמי הפרסומות על אתרי הלקוחות שלהם.
"משום שאיום חסימת הפרסומות הופך לרווח יותר, המפרסמים עובדים קשה לאתר דרכים אפשריות לקבל תמורה לתוכן שהם מייצרים והצרכנים אוהבים. " אומר בן ברוקס, מייסד ומנכ"ל Sourcepoint.
"המידע הזה חושף כמה רמזים חשובים למה צופן העתיד עבור מפרמסים אשר נאבקים בקשיים הללו. רוב המפרסמים כיום מעדיפים שילוב של שליחת הודעות, חסימת תוכן ועקיפת חוסם הפרסומות, ואנו מצפים לראות מפרסמים מובילים מקדישים הרבה אנרגיות בעניין הזה השנה".
הנה הממצאים…
כך יראו החלומות שלכם כאשר מותגים סוף סוף יכניסו בהם פרסומות
כמובן מותג הקוקה קולה הוא הראשון בתור
הפרסומות הגיעו כבר לכל פינה על פני האדמה ומעבר לה, הן במרחבים הפיזיים והן המדומים. היוצאים מן הכלל הם החלומות שלנו. ברור, המותגים יכולים להופיע שם אבל אלו אינם מיקומי פרסום הנקנים בכסף – בינתיים.
בוידאו הזה, חברת הפקה דנית Studio Smack מזנקת כמה שנים קדימה וחוזה כיצד יכולים להיראות חלומות ממותגים. החברה מסבירה:
"אנו רואים פרסומות כל הזמן ובכל מקום. הם הפכו לחלק מחיינו. בעוד שאנשים מסוימים נמנעים מלצפות בפרסומות, המפרסמים מצליחים למצוא דרכים חדשים להגיע אלינו. אבל הם לא יכולים להשיג אותנו בשנתינו. החלומות שלנו הם המקום הבטוח ונטול הפרסומות האחרון, כך זה נראה. אבל מה קורה כאשר למפרסמים יש את היכולת להיכנס לחלומות שלנו? בהתבסס על הפיתוחים האחרונים בתחום מדעי המוח וטכנולוגיה, הדבר יכול להיות אפשרי בעתיד הקרוב. הסרטון הקצר הזה הוא דימוי של חלום שנדבק במותג שכולנו מכירים…"