שילוב גישות מאפשר פרסום ילידי בקנה מידה גדול ומוצלח יותר

שילוב גישות מאפשר פרסום ילידי בקנה מידה גדול ומוצלח יותר

מפרסמים, מו"לים המציגים פרסומות, וגם חברות טכנולוגיה, מנסים למצוא פתרונות אשר יעזרו לפתור את הקושי המובנה בפרסום ילידי: בעיית ה-scale.

מונח זה פירושו יכולת לצמוח בקנה מידה גדול, ובהקשר שלנו — יכולת להשתמש באותו תוכן פרסומי בקנה מידה גדול מבלי שצריך יהיה להתאים אותו בנפרד לכל אתר ופלטפורמה. פרסום ילידי — תוכן פרסומי המשתלב מבחינת צורתו בסביבה שבתוכה — הוא דרך פרסום אפקטיבית, אשר הולכת ומתבססת בענף הפרסום. אבל התכונה המגדירה צורה זו של פרסום היא גם המקור לבעיה הגדולה שלה.

המו"ל הבריטי Dennis Publishing, המפעיל כמה אתרי תוכן פופולריים, מנסה להתמודד עם הבעיה על ידי שילוב של כמה גישות.

אחד המרכיבים בגישה המשולבת הוא יצירת שותפויות עם גורמים אחרים, שבמסגרתן תוכן שיוצרת החברה מוצג לאחר מכן באתרים של שותפים (ותוכן שנוצר על ידי שותפים יכול גם להיות מוצג באתרים של Dennis, כמו במסגרת שותפות שנוצרה עם HP). כך התוכן שנוצר בתוך החברה אינו מוגבל רק לאתרים שהיא עצמה מפעילה, אלא מניב ערך גבוה יותר על ידי פרסומו גם באתרים של שותפים.

שותפויות עם פלטפורמת פרסום המתמחה בפרסום ילידי מאפשרות ל-Dennis להפיץ מאמרים פרסומיים שכותבים אנשיה באתרים נוספים המשתתפים בפלטפורמה זו ומתאימים להצגת מאמרים מסוג זה.

לדרכים האלה להגדיל את תפוצתו של התוכן שהיא מפיקה מוסיפה החברה מרכיב נוסף — שיפור באיסוף ובניתוח המידע על צריכת התוכן באתרים שהיא מפעילה, המניב תובנות אשר עוזרות לאופטימיזציה של אסטרטגיית הפרסום.

השילוב של היקף הפרסומים שהחברה אחראית להם ואפשרויות המיקוד המתבססות על יכולות הניתוח שלה מניב תוצאות טובות מספיק כדי להפוך את Dennis לשחקן גדול מאי-פעם בענף הפרסום, אשר מתחרה כעת על תקציבי פרסום דומים לאלה של ענקי תקשורת כמו עיתונים מובילים בבריטניה.

מקור: http://digiday.com/publishers/dennis-publishing-increases-native-ad-reach

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here