פתרון של LoopMe מתגבר על מגבלות המקשות על פרסום בווידאו

פתרון של LoopMe מתגבר על מגבלות המקשות על פרסום בווידאו

השימוש בווידאו בפרסום נמצא בעלייה מתמדת וזוכה להצלחה בשל העניין והמעורבות שהוא מעורר בצופים לעומת צורות אחרות של פרסום. זה נכון במיוחד לגבי פרסום בווידאו במסך מלא. אבל עד היום סבל הפרסום בווידאו מבעיות טכניות שהקשו על מפרסמים להשתמש בו.

בעיות טכניות אלה הן בעיקר בעיות של סטנדרטיזציה, והן הקשו להביא פרסומות וידאו לקהל רחב, ובפרט לקהל הרחב והמתרחב במהירות ללא הרף של משתמשי המכשירים הניידים. הסיבה למצב זה היא היא ריבוי סוגי המכשירים והיישומים שבהם משתמשים אנשים. ה-Internet Advertising Bureau, גוף המפתח סטנדרטים לפרסום במדיה דיגיטלית, אמנם פיתח סטנדרטים לפרסום בווידאו, אבל הם סובלים ממגבלות של תמיכה בצד הלקוח וממגבלות בנוגע לאפשרות לשלב אותם בתהליכי מכירה וקנייה דרך בורסות פרסום.

LoopMe מציעה פתרון כולל לפרסום בווידאו המתמודד עם הבעיות הנוגעות לצד הלקוח על ידי שימוש ב-HTML5, סטנדרט פתוח הנתמך כמעט בכל מכשיר ומאפשר שילוב באתרי אינטרנט ובאפליקציות למובייל. הפתרון של החברה הוא פלטפורמה לקנייה ומכירה של פרסום הכוללת כלים מתוחכמים למיקוד הפרסום ולמעקב אחר ביצועיו, כמו גם אפשרויות מסחר שונות.

לדברי החברה, ההתגברות על המכשלות שהקשו על פרסום בווידאו עד כה פותחים בפני מפרסמים יכולת להגיע להיקף חשיפות ולהשפעה חסר תקדים, גדול הרבה יותר מזה שהתאפשר אי-פעם באמצעות הטלוויזיה, הודות ליכולת להגיע למספר עצום של משתמשי מכשירים ניידים ברחבי העולם. יחד עם כלי הניתוח, המעקב והשליטה המתקדמים צפויה לעלות גם האפקטיביות של החשיפה עצמה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here