פתרון טכנולוגי שהופך תוכן ממומן לכדאי יותר

פתרון טכנולוגי שהופך תוכן ממומן לכדאי יותר

ענף הפרסום משתנה. פרסומות מסורתיות לא משיגות את התוצאות. תוכן ממומן מסובך יותר להפקה ולהפצה בקנה מידה רחב. מה הפתרון?

בשנים האחרונות מתחזקת ההכרה בכך שפרסום בבאנרים (דיספליי) כבר לא עובד. המשתמשים מתעלמים מפרסומות (או מתעצבנים מהן כשהן מטרידות או תופסות שטח יקר על המסכים שלהם) ואינם לוחצים עליהן. ההכנסות של ספקי התוכן מפרסום יורדות, והמפרסמים מאוכזבים מן התוצאות שמניבות השקעותיהם בפרסום.

לעומת פרסומות רגילות, סוג הפרסום שכן מוכיח את עצמו הוא פרסום באמצעות תוכן, תוכן שהצרכנים מעוניינים לצרוך, שהם מוצאים בו ערך אמיתי, ושבאמצעותו יכולים מפרסמים לקרב אותם למותגים וליצור עניין ומעורבות.

אלא שבשונה מבאנרים שלאחר יצירתם ניתנים להפצה בהיקף נרחב, תוכן ממומן חייב להתאים באופיו למקום שבו הוא מתפרסם ולקהל שהוא מוצג לו. אלה בעיות אשר מסבכות ומייקרות את התהליך. חשיפה נרחבת דורשת יותר עבודה וכוח אדם כדי להתאים את התוכן להקשרים ולקהלים שונים, ובמקרים רבים, תנאים אלה הופכים את האפשרות לבלתי כדאית.

פלטפורמת הפרסום Connatix היא ניסיון להציע פתרון טכנולוגי כדי להתגבר על חסמים האלה. הפלטפורמה מתבססת על ההכרה שבפרסום ילידי באמצעות תוכן, המפתח להצלחה הוא התעניינות המשתמש, והפתרון שלה מנסה להתאים בזמן אמת את התוכן הנכון למשתמשים אינדיבידואליים. התוכן עצמו מועבר בצורה המאפשרת לו להשתלב היטב באתרים שונים ובפלטפורמות שונות — בדסקטופ או במכשירים ניידים בגדלים שונים — מבלי להיראות כנטע זר באתרים שונים.

עבור מפעילי האתרים המעוניינים להציע למשתמשיהם תוכן מפלטפורמת Connatix, התהליך דומה לשילוב פרסום מסוגים אחרים. לאחר הגדרות ראשוניות של צורת הפרסום וקביעת המחיר, הפלטפורמה מספקת קוד להטמעה, אשר מאפשר להתחיל להציג תוכן תוך זמן קצר ובמאמץ מועט. הפלטפורמה מספקת לכל לקוחותיה, מפרסמים ומו"לים, גישה ללוח בקרה המאפשר להם לעקוב אחר ביצועי הפרסום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here