פלטפורמה חדשה מבטיחה פרסום אפקטיבי יותר במובייל
חברת הפרסום Adform, המתמחה בפרסום בבאנרים ומציעה פלטפורמה מתוחכמת לסחר פרוגרמטי בפרסום, משיקה פלטפורמה חדשה לפרסום במובייל בשם Adform GO שנועדה להתמודד ספציפית עם אתגרי הפרסום במובייל.
הפלטפורמה משתלבת בפלטפורמת הפרסום הקיימת של Adform ואמורה להתבלט בזכות האמצעים שהיא כוללת להבטחת הרלוונטיות של הפרסום והתאמתו לצופה ולמסך שבו נצפות הפרסומות.
את הרלוונטיות הייחודית שמבטיח המוצר החדש מתכוונת החברה להשיג באמצעות כלי ניתוח סטטיסטיים, אמצעי בקרה מתקדמים, וטכנולוגיה של חברת AdTruth המאפשרת זיהוי אמין של מכשירים ניידים ספציפיים למרות שבמיוחד במובייל, בדרך כלל אי-אפשר לסמוך במובייל על עוגיות (cookies) כאמצעי לזיהוי.
לדברי החברה, הפלטפורמה החדשה בנויה לשרת בנוחות את כל הצדדים — את המפרסמים וסוכנויות הפרסום מצד אחד, ומצד שני מו"לים של תוכן ומפתחי אפליקציות עצמאיות המתכוונים לשלב בהן פרסום.
מידע נוסף על המוצר מופיע בפוסט בבלוג החברה.