עכשיו כל אחד יכול לפרסם מודעות תלויות מיקום במובייל

עכשיו כל אחד יכול לפרסם מודעות תלויות מיקום במובייל

מוצר חדש בשם Cidewalk של חברת Chitika מבטיח לאפשר עכשיו לכל אחד — לעסקים קטנים ואפילו לאנשים פרטיים — לפרסם במובייל לקהל באזור גיאוגרפי מוגדר.

כדי להשתמש במוצר זה אין צורך בהפקה מסובכת ובתקציבי פרסום גדולים. באמצעות אפליקציית אנדרואיד או iOS חדשה יכול כל אחד ליצור תוך דקות קמפיין פרסום ממוקד המגיע אך ורק ללקוחות הנמצאים ביישוב מבוקש. התהליך הקצר כולל בחירת מיקום, הקלדת תוכן המודעה בשתי שורות טקסט, ובחירת הדרך שבה יגיעו לקוחות למפרסם (כתובת פיזית, מספר טלפון, אתר אינטרנט או כתובת דואר אלקטרוני). מיד לאחר התשלום, הנעשה גם הוא דרך האפליקציה, הקמפיין עולה לאוויר.

מחיר הפרסום באמצעות מוצר זה הוא דולר אחד לאלף צפיות. המשתמש יכול לבחור אם לשלם חד פעמית על מספר צפיות מסוים או אם לחדש את התשלום על צפיות נוספות.

לאחר הפעלת הקמפיין מספק המוצר אפשרויות מעקב אחר התקדמות החשיפה לפרסומות (המופיעות במספר גדול של אפליקציות פופולריות), כולל תצוגה על מיקומי החשיפה על גבי מפה. ניסיונות ראשונים מראים שפרסום זה יעיל ומשתלם מאפשרויות פרסום אחרות.

החברה מציינת שהמחיר השווה לכל נפש מאפשר לאנשים להשתמש במוצר לא רק לפרסום עסקים מקומיים אלא לאינספור מטרות נוספות, כמו הודעות על אירועים ואף איתור בעלי חיים אבודים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here