סקירה שבועית 27.7
9 נתונים סטטיסטיים בולטים במיוחד מהשבוע האחרון בתחום השיווק הדיגיטלי
שבוע שעבר היה גדוש בנתונים סטטיסטיים והזרים מספרים מעניינים משחקני מובייל כמו Apple ו- Pokemon Go וחנויות אינטרנטיות כמו eBay ו- 99Designs. הנה 9 עובדות שהכי משכו את תשומת הלב…
מחקר חדש טוען שאנשים נוטים יותר לקנות ממותגים שמשתמשים במציאות מדומה
חברות שמנסות VR כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם נוטות לשקול בזהירות אם שווה להוציא כסף בפלטפורמה החדשה. אבל מחקר חדש מציע כי ההשקעה עלולה להשתלם בהגברת הזיקה למותג ועלייה ברכישות.
Greenlight VR פרסמו שבוע שעבר תוצאות של סקר אשר ערכו בקרב 1300 מבוגרים ומצאו כי מרבית הצרכנים – 71% מהם – מרגישים ששימוש במציאות מדומה הופך את המותגים ל"מתקדמים ואופנתיים" בעיניהם. יתרה מזו, ישנן חדשות אפילו יותר טובות עבור החברות: 53% מהנשאלים השיבו כי יש סיכוי גדול יותר שיקנו ממותג שמשתמש בוירטואל ריאליטי מאשר כזה שלא.
HTML5 לא מושלם: למה אנשי הקריאטיב חייבים לשים יותר דגש על חווית משתמש
עברנו את אפוקליפסת הפלאש. עם הפסקת תמיכתם של גוגל ו- Adobe ,התוכנה שהייתה עד לא מזמן בכל מקום, לקחה את נשימתה האחרונה. אז עכשיו זהו זמן המשחק : אנשי דיגיטל קריאטיב צריכים להיכנס לעולם החדש והאמיץ של HTML5, פורמט פרסום גמיש ובטוח יותר לכאורה.
ל- HTML5 ישנם יתרונות ברורים על פלאש: הוא תומך במדיה עשירה, דינאמי יותר בפלטפורמות מובייל וטוענים שהוא גם מאובטח יותר…