סקירה שבועית 26.6

סקירה שבועית 26.6

באמצעות אפליקציות חברות יוצרות "חלונות ראווה" במובייל עבור דור ה- Y

בהתחלה הן שינו את הדרך בה אנחנו אוכלים. אחר כך שינו את הדרך בה אנו מטיילים. היום אפליקציות המובייל משנות גם את הדרך בה אנו עושים קניות. בשנה שעברה עסקאות שבוצעו במובייל בארה"ב הגיעו ל- 8.71 מליון דולר. ומשום שהמספר הזה גדל ב- 201% השנה, המותגים עושים חישוב מחדש של כל חווית הקניה שלהם ומשקיעים כספים בהתאם. הסוד הוא לא רק מהירות ונוחות. עבור החברות, האפליקציות הן לא רק פורטל שמיועד לרכישה; הן מייצגות סוג חדש של "חלון ראווה".

http://digiday.com/sponsored/005-with-apps-brands-are-creating-mobile-storefronts-for-millennials/

 

הפסיכולוגיה של שינוי: מדוע אנחנו מגיבים כשרשתות חברתיות משתנות?

אינסטגרם שינו את הלוגו שלהם בחודש שעבר, וכמו שקורה עם כל שינוי משמעותי ברשת חברתית פופולארית, האינטרנט התפצל לשניים. חלק אהבו את זה. אחרים לא. והבדיחות התחילו לזרום…

החברה, אשר נמצאת בבעלות פייסבוק, עזבה את האייקון בצורת מצלמה מיושנת לטובת עיצוב מינימליסטי חדש לכל המוצרים שלהם. אבל למה רשתות חברתיות מרגישות את הצורך לשנות את הפונקציונליות ועיצוב הליבה שלהם? וכיצב מגיבים המשתמשים? בואו נגלה…

http://thenextweb.com/socialmedia/2016/06/20/psychology-change-react-social-networks-shift/

 

המפרסמים מאחדים כוחות בשביל שידורי וידאו חיים בפייסבוק

הצעקה האחרונה בפיתוח קהלים: מפרסמים משתפים פעולה בוידאו חי בפייסבוק בתקווה לגרום ליותר אנשים לראות את התוכן שלהם. בשבוע שעבר, The Daily Mail (אתר חדשותי) התחברו עם Epicurious  (אתר העוסק באוכל ובישול) ב"יום המרטיני הבינלאומי" כדי להראות לצופים איך להכין את המרטיני המושלם. הוידאו שודר בעמוד הפייסבוק של The Daily Mail עם תיוג של Epicurious  בתאור. Epicurious  גם שיתפו את הוידאו בעמוד הפייסבוק שלהם. עוד משבוע שעבר: The Daily Beast  (אתר חדשותי) שיתפו פעולה עם Food52 (אתר העוסק באוכל ובישול) כדי להראות לצופים איך להכין קוקטיילים שונים לכבוד יום האב. במקרה הזה, שתי מצלמות שונות מוקמו על הסט ושתי החברות עלו בשידור חי בפייסבוק ותייגו אחת את השניה.

http://digiday.com/publishers/publishers-now-facebook-live-collaborations/ 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here