סקירה שבועית 18.7

סקירה שבועית 18.7

נכון, נמאס לכם לשמוע על Pokemon Go. אבל ישנם 5 דברים שניתן ללמוד מההצלחה שלו – המפתח ללהיט ויראלי

תופעת ה"פקימון גו" סחפה את ארה"ב בקצב שיא מאז השקתה ב-6 ליולי. תוך ימים ספורים האפליקציה זינקה למקומות הראשונים ב- IOS App Store וצפינו בעדר של אנשים מתאספים במקומות ציבוריים ומנסים לתפוס יצורים וירטואלים באמצעות הסמארטפונים שלהם.

בעוד שקשה לנבא ויראליות והצלחה של תוכן כלשהו, לרוב אנו מגלים שלמוצלחים ביותר יש הרבה אלמנטים משותפים, ופוקימון גו כולל את כולם…

http://www.adweek.com/news/advertising-branding/yes-youre-tired-hearing-about-pokemon-go-here-are-5-things-learn-its-success-172525

 

מה זה לעזאזל "פוסטים אפלים"?

מפרסמים לא צריכים שהעוקבים שלהם יראו את כל מה שהם יוצרים עבור מדיה חברתית. זו הסיבה שהם משתמשים ב- "Dark posts", פיסות תוכן מפולחות המיועדות לעיניים מובחרות.

הפוסטים האפלים הם עוד קטגוריה "אפלה" בפרסום המקוון, יחד עם מושגים כמו "מדיה חברתית אפלה" ו"רשת אפלה", האזורים המוצללים בעולם הדיגיטלי אשר סותרים את השקיפות האינטרנטית הטיפוסית. הפוסטים האפלים נותנים למפרסמים למשל אפשרות לקדם תוכן שהם לא חייבים לאחסן בפרופילים הציבוריים שלהם לעיני הכלל. זהו תוכן "בחדרי חדרים".

http://digiday.com/platforms/what-are-dark-posts/

 

לינקדאין מקפיצים את הפרסום הפרוגרמתי שלהם

בשנתיים האחרונות, לינקדאין התרכזו בבניית עסק הפרסום הממומן שלהם. עכשיו הם רוצים חתיכה גדולה יותר מהעוגה הפרוגרמתית.

כמה שבועות לאחר רכישתה ע"י מיקרוסופט תמורת 26.2 מיליארד דולר, הפלטפורמה לנטוורקינג מקצועי אשר מונה 97 מליון מבקרים ייחודיים בחודש בעולם, הוציאה לאור מסך פרוגרמתי לקניה עבור מפרסמים לאחר בדיקה ממושכת שכללה 100 קונים.

http://digiday.com/platforms/linkedin-ramps-programmatic-advertising/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here