סקירה שבועית 28/02
מה חסר לקמפיין הדיגיטלי שלך לפי מדעי המוח
איך לעורר תגובה רגשית?
ללא ספק, דיגיטל היא הקטגוריה שצומחת הכי מהר מבחינת ניצול תקציב פרסומי בארה"ב, אבל ישנו אמצעי מדיה אשר עדיין מעסיק משווקים חכמים : דפוס. מודעות מודפסות מוצלחות יותר בהעלאת חיבה למותג וכוונה לקניה מאשר מודעות אינטרנט וטלוויזיה, עפ"י ניתוח-על של כ- 100 מחקרי יעילות פרסום ב- Millward Brown. במילים אחרות, המחקר הזה מוכיח את תכונותיו האהודות של הדפוס אשר כל אמצעי מדיה חדש מנסה לחקות – תוכן אמין, מעורבות צרכנים והנעה בטוחה למכירה. הנה שלוש סיבות נוספות מדוע פרסום מודפס הוא השקעה בעלת ערך…
http://www.adweek.com/brandshare/3-reasons-why-print-advertising-makes-sense-169132
האם שווה לראות פרסומות במסך הנעול של מכשיר הטלפון הנייד שלך תמורת 5$ בחודש?
Boost Mobile ו- Unlockd מתכוונים לגלות זאת
Unlockd יוצא בימים אלו בהצהרה אשר יוצרת תהודה בקרב מפרסמים: פרסומות המובייל שלכם לא ייחסמו בפלטפורמה שלנו. הסטארטאפ האוסטרלי אשר נתמך ע"י מייסד .News Corp רופרט מרדוק, מגיש פרסומות דרך המסכים הנעולים של משתמשי אנדרויד. ועכשיו, הודות לעסקה עם Boost Mobile, הסטארטאפ מגיע לאמריקה. Unlockd מגישה פרסומות למשתמשים כל פעם שלישית שהם "מעירים" את הטלפון ומקישים את הסיסמא.
8 סוגי הפרסומות המעצבנות ביותר שגוגל חסמה ב- 2015
780 מליון מודעות גרועות "נשלחו הביתה"
אם תצפו בכל פרסומת פסולה שגוגל מנעה מכם לראות שנה שעברה במשך שניה אחת בלבד, יקח לכם כ- 25 שנה לעבור על כולן. לכמה מודעות זה מסתכם? כ- 780 מליון לפי הדוח השנתי של Mountain View, חברה המבוססת בקליפורניה, אשר פורסם ב- 21 לינואר בבלוג הרשמי של גוגל.
המספר הכולל של "הפרסומות הרעות" – אלו המפרות את מדיניות גוגל בצורה כלשהי – עלה משמעותית עם קפיצה של כ- 49% מ- 524 מליון המודעות אשר נחסמו ב- 2014. אז איך נראות בעצם הפרסומות הלא הולמות הללו? לפניכם רשימה של סוגי הפרסומות שגוגל חסמה שנה שעברה וכמה כל קבוצה מונה…
http://www.adweek.com/news/technology/here-are-8-most-annoying-types-ads-google-blocked-2015-169127