סקירה שבועית 10/03
3 דרכים בהם חנויות אינטרנטיות משפרות את אפליקציות המובייל שלהם
עבור קמעוניי אינטרנט, אפליקציות המובייל הן תחום מסובך לרוב. הקונצנזוס הוא כי עדיף להראות נוכחות בחנות האפליקציות מאשר לוותר על הפלטפורמה הזו לגמרי, אבל רק לקוח נאמן ביותר יוריד את האפליקציה וישתמש בה.
לבעלי חנויות אינטרנט קשה מאוד לגרום לצרכנים להשתמש באפליקציות המובייל שלהם. אף על פי כן, מחקר חדש של Criteo מראה כי שיעורי ההמרה משתפרים. החברות המובילות עונות על דפוסי ההתנהגות של הלקוחות העיקריים שלהם באפליקציות, תוך שיפור ההתאמה האישית וקידום התוכן בערוצים השונים. "אפליקציית המובייל נועדה ללקוחות הקבועים ולשיפור חוויית המותג בחנות ומחוצה לה" אומר אנליסט של eMarketer, יורי וורמסר.
http://digiday.com/brands/3-ways-retailers-improving-shop-mobile-apps/
עשרת הנתונים הסטטיסטיים המעניינים ביותר שנחשפו בועידת הסלולר העולמית לשנת 2016
מציאות מדומה, חסימת פרסומות ונטפליקס היו הנושאים הכי חמים
Mobile World Congress שהתקיים בברצלונה, ספרד, השנה מנה מספר חסר תקדים של מבקרים – 100,000. מנתונים על הרשמות לנטפליקס ועד מספרים בלתי נתפסים שסיפקו חברות המובייל, הנה 10 סעיפים שלא ירדו מסדר היום…
9 סטטיסטיקות מעניינות מתחום השיווק הדיגיטלי מהשבוע האחרון
שידור חי הופך לכלי פופולארי אצל חברות
כמו קודמיו, השבוע האחרון היה מעניין מאוד בהקשר של נתוני שיווק אינטראקטיבי. הנה 9 נתונים שבלטו במיוחד בעולם הדיגיטל…
http://www.adweek.com/news/technology/9-interesting-digital-marketing-stats-past-week-169993
7 דרכים בהם מפרסמים יכולים להיאבק נגד חוסמי הפרסומות
הדוח החדש של IAB מתאר טקטיקות שונות
המשרד לפרסום אינטראקטיבי (IAB) עשה הרבה רעש על הקרב המתמשך של מפרסמים כנגד חוסמי הפרסומות, שלהשערתם עולה לתעשייה כ- 781 מליון דולר בשנה מתוך 1.1 מליארד שהפסידה בגלל תכנות זדוניות.
לאחרונה המשרד חשף 7 דרכים באמצעותם המפרסמים יכולים להילחם בחוסמי הפרסומות…
http://www.adweek.com/news/technology/7-ways-publishers-can-battle-ad-blockers-170039