סחר פרוגרמטי מעלה את שיעור הצפייה בפרסומות וידאו
סחר פרוגרמטי מעלה את שיעור הצפייה בפרסומות וידאו
שיעור הצפייה במודעות הוא בעיה מתמדת עבור משווקים, אבל סיכום השנה שחלפה מצביע על עלייה ברורה בשיעור הצפייה במודעות וידאו.
לפי נתונים של פלטפורמת הפרסום TradeMogul בנוגע למודעות וידאו, העלייה המרשימה ביותר עד סוף שנת 2014 היתה בערוצים המכונים programmatic direct. המסחר ה"ישיר" הוא שלב חדש בהתפתחות המסחר הפרוגרמטי בפרסום. הפרסום הפרוגרמטי התחיל כפתרון שהתמקד במכירת "עודפים" באמצעים אוטומטיים, אבל כעת התהליכים האוטומטיים מכסים חלקים גדולים יותר מהיצע הפרסום, גם אפשרויות פרסום "איכותיות" יותר. המסחר ה"ישיר" אמנם משתמש באמצעים אוטומטיים ונהנה מן היעילות שהם מציעים, אבל כאן התהליך אינו של בידינג בין גורמים שונים ולא ידועים, אלא משא ומתן בין מכונות על פרסום במקום ידוע ובתנאים ידועים.
נתונים מפורטים על מגמה זו פורסמו באתר MediaPost.