סבב גיוס ראשון של חמישה מיליון דולר עבור הסטארטאפ HYPR

סבב גיוס ראשון של חמישה מיליון דולר עבור הסטארטאפ HYPR

גיל אייל (Mobli), גיא פורה (BBDO Tel Aviv, Snoox) וגיא תמיר סיימו סבב גיוס ראשון של חמישה מיליון דולר עבור הסטארטאפ HYPR, במטרה להשיק את המערכת הפרוגרמטית הראשונה בעולם לשיווק באמצעות משפיענים.
HYPR מביאה נתונים מפורטים ושקיפות מלאה לשוק המוערך בכשמונה מיליארד דולר, כאשר היא מאפשרת למותגים לאתר ולהעריך בקלות כדאיות לשותפויות עם משפיענים ברשת.

ניו יורק- 28 לאוקטובר, 2015. HyPR (http://www.hyprbrands.com), המערכת הפרוגרמטית הראשונה בעולם לשיווק באמצעות משפיענים, הודיע היום על גיוס של 5 מיליון דולר אשר אותו מובילה SilverTech Ventures: צ'רלי פדרמן (Broadview –וBRM) לארי וגנר, וטל קרת (אוברון מדיה וסילברסטיין נכסים – מרכז הסחר העולמי) ו-Edgewater, בהשתתפות Star Farm, Fields Klingenstein ומספר משקיעים פרטיים אסטרטגיים נוספים. HYPR גם משיקים גירסת בטא למוזמנים בלבד המאפשרת גישה למידע מלא ועדכני עבור משפיענים בסדרי גודל שונים.

בעזרת מנוע החיפוש של HYPR, מותגים יכולים לבחון בקלות ובזמן אמת נתוני סושיאל מדיה שונים על פני פלטפורמות שונות. המערכת של HYPR סורקת את הרשתות החברתיות המובילות ומאפשרת למשתמשים לזהות, לאתר ולבחון משפיענים רלוונטים על פי הקהלים שלהם- תוך בחינת משתנים שונים כגון גיל, מין, אזור גיאוגרפי ואפילו תחומי עניין.

HYPR, אשר חברי הצוות בה מונים אנשי מקצוע ותיקים מעולם הפרסום וכן מעולם הבידור, מחיזקה ברזומה המונה יותר מאלף עסקאות עם משפיענים שונים בשנה החולפת.

"אנחנו מאפשרים למותגים לבחור בקלות ובצורה נכונה יותר בין עבודה עם ג'יזל או ביונסה, אבל החלק המרגש ביותר הוא היכולת שלנו לאתר את המשפיען הרצוי על פי קהל היעד הרלוונטי במקום לבחור משפיען ולקוות שהוא יתאים. זו אפשרות מהפכנית בשוק שעד עכשיו התבסס בעיקר על תחושות בטן" מספר גיל אייל, מנכ"ל ומייסד שותף ב-HYPR. "אנחנו מבינים שנתונים כמו כמות עוקבים הם רק חתיכה קטנה בפאזל. המערכת שלנו מספקת למותגים וחברות הפרסום גישה לתונים מדוייקים ורלוונטיים עבור מהלכי השיווק שלהם. רק ככה אפשר לוודא שהקהל הרצוי הוא זה שנחשף למסרים השיווקיים".

נכון לעכשיו, HYPR עובדת על מערכת פרוגרמטית אשר תאפשר הפצה רחבה של מסרים ברשתות החברתיות באמצעות שימוש במשפיענים בסדרי גודל שונים. כפי שגוגל מאפשרת למפרסמים לרכוש שטחי פרסום ולהפיץ מסרים על פני אלפי עמודים בלחיצת כפתור אחת, כך תאפשר HYPR למשתמשיה להפיץ מסרים באמצעות אלפי משפיענים ולנהל קמפיינים שיווקיים בלחיצת כפתור אחת. ההרשמה למערכת פתוחה כרגע לכלל המשתמשים בכתובת www.hyprbrands.com/signup.

"השיווק ברשת, הן ברשתות החבריות והן בקידום הממומן באמצעות מודעות, הפכה בשנים האחרונות להוצאה גדלה ונטל כלכלי על המותגים השונים, עם עליה דרמתית של כ-200% במחירי רכש המדיה" מספר צ'רלי פדרמן, שותף SilverTech .Ventures "HYPR יוצרת כלי אשר יאפשר הורדה משמעותית בעלויות וחסכון בזמן העבודה, זאת תוך שיפור הביצועים של הקמפיינים השיווקיים השונים אשר מתבססים על נתוני אמת וטרגוט חד יותר."

HYPR מגייסת כרגע מפתחים בישראל. קורות חיים ניתן לשלוח ל- guy@hyprbands.com.

אודות HYPR
HYPR מביאה נתונים מפורטים ושקיפות מלאה לשוק המוערך בכשמונה מיליארד דולר, כאשר היא מאפשרת למותגים לאתר ולהעריך בקלות כדאיות לשותפויות עם משפיענים ברשת. בעזרת המערכת החכמה שלה, HYPR מאפשרת למשתמשיה להפיץ מסרים באמצעות אלפי משפיענים ולנהל קמפיינים שיווקיים בלחיצת כפתור אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here