נתונים לא-עדכניים פוגעים בפרסום תלוי-מיקום

נתונים לא-עדכניים פוגעים בפרסום תלוי-מיקום

פרסום תלוי-מיקום טומן בחובו פוטנציאל עצום, אבל מוצרים מבוססי מיקום הציגו לא פעם תוצאות מאכזבות, דבר שפגע במידה מסוימת באמון המפרסמים. זה לא חייב להיות כך.

הסיבה לתוצאות המאכזבות היתה על פי רוב שימוש בנתונים לא מדויקים. חלק מספקי נתוני המיקום מחזיקים בבסיסי נתונים המקשרים כתובות IP למיקום גיאוגרפי. לפעמים המידע ישן ואינו מעודכן, ומתברר שחלק מספקי הנתונים האלה אף "שיפרו" את הנתונים החלקיים שבידיהם על ידי ניחושים מלומדים או אפילו לא-כל-כך מלומדים.

חברת Skyhook ניסתה לשפר את המצב העגום של נתוני המיקום באמצעות תוכנה המעדכנת את בסיס הנתונים של החברה באופן דינמי וקושרת בין נתוני GPS ורשתות Wi-Fi בכל פעם שמכשיר מבקש נתוני מיקום. לפי מקרה מבחן שפרסמה החברה, הנתונים המשופרים שיפרו דרמטית את ביצועי קמפיין מבוסס-מיקום של פלטפורמת MEDIATA המתמחה בניהול ופילוח קהל. הדיוק והעדכניות שיפרו את יכולתה של הפלטפורמה להעביר תוכן רלוונטי ולשלב אותו בנתונים נוספים, דבר שהתבטא בשיפור של 20% בביצועי הקמפיין הכוללים.

תוצאות אלה אמנם מעלות מחדש שאלות של פרטיות עבור לקוחות, אך הן בשורה טובה למפרסמים, ותזכורת לכך שאיכות התוצאות תלויות באיכות הנתונים שעליהם מבססים את פילוח הלקוחות. פלטפורמות פרסום רבות מבטיחות פילוח גיאוגרפי, אך במיוחד בעידן המובייל, אם הנתונים אינם עדכניים, המידע עלול לבזבז את תקציבי המפרסמים בפרסום לכתובות IP נייחות ועוד יותר בפרסום למכשירים ניידים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here