ממי כדאי ללמוד איך לבנות תוכן ממומן

ממי כדאי ללמוד איך לבנות תוכן ממומן

אתר החדשות Quartz המתמקד בעולם העסקים זכה לאחרונה לאזכורים בזכות הדרך הייחודית שבה הוא מיישם מודל עסקי המתבסס על תוכן ממומן.

רוב האתרים המסתמכים על פרסום כעל מקור הכנסה מתאימים את עצמם לאילוצי הפורמטים הקיימים של מודעות ושל פלטפורמות הפרסום. הגישה של Quartz שונה. האתר נבנה מלכתחילה כאתר חדשות רספונסיבי, המתאים את עצמו לכל מכשיר וגודל מסך, ושהפרסום בו נבנה על ידי צוות האתר כדי להשתלב באופן מלא בתכנים של האתר. כך, במקום מודעות שמלוות את התוכן, הפרסום נראה ומתפקד כמו שאר התוכן.

החלקים הפרסומיים נבנים בעבודה משותפת של המפרסמים ושל צוות השיווק של האתר כדי לספק למשתמשים חוויית שימוש מיטבית. הפרסום מוגש למשתמשים כתוכן אינפורמטיבי ומעניין, אשר לעתים כוללים אלמנטים אינטראקטיביים התורמים לחוויה. דוגמה טובה היא הפרסום שהופיע באתר מטעם לנד רובר, המשלב מפות אינטראקטיביות ומידע על אתרי תיירות בסקוטלנד. האתר מבחין בבירור בין התוכן הממומן לבין התוכן החדשותי הרגיל, אך דואג שהתוכן הממומן יעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות ועניין למשתמש ושל השתלבות בתוכן הסובב.

תוכן ממומן או פרסום ילידי הם דבר שקורה בהרבה אתרים ופלטפורמות. ההבדל בין Quartz לבין הרבה אתרים אחרים שמיישמים רעיונות דומים הוא רמת השילוב החזותית ותשומת הלב שמקבל כל קמפיין. זאת לא גישה שמתאימה לכל אתר. לא כל ספק תוכן יכול לעבוד יחד מפרסמים על תוכן עשיר המותאם לו ספציפית ולהקפיד על רמת ביצוע כה גבוהה. אבל ספקי תוכן גדולים עם היקף תעבורה גדול יכולים ללמוד מ-Quartz ולשאוב ממנו השראה. האתר אמנם אינו מספק נתונים רשמיים על רווחיו, אך לפי דיווחים בעיתונות, ההכנסות מן הפרסום שמציע אתר זה ללקוחותיו עולות בהרבה על אלה שמניב פרסום בצורות שגרתיות יותר.

quartz screenshot

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here