מוצר חדש של DataPop עוזר למשווקים למשוך צרכנים למוצרים
מוצר חדש של DataPop עוזר למשווקים למשוך צרכנים למוצרים
מספרם ומורכבותם של ערוצי השיווק הדיגיטליים והתחרות בהם מהווים אתגר הולך וגובר עבור משווקים. מוצר חדש בשם OmniAds של חברת DataPop עוזר להם לנתח את קטלוג המוצרים שלהם, ולבצע אופטימיזציה שלו על סמך מידע עשיר ומפורט על התנהגות הצרכנים. הניתוח שמציע המוצר אמור לעזור ללקוחות לבחור אילו מוצרים לקדם וכיצד לפרסם אותם, ולבחון את ביצועיהן של אסטרטגיות חלופיות כדי למצוא את המוצלחת מביניהן. המוצר מאפשר ללקוחות לנהל את הקמפיינים שלהם ולעקוב אחר ביצועיהם בממשק גרפי פשוט לשימוש.
מקור: http://www.adoperationsonline.com/2014/11/07/datapop-launches-omniads-enables-retail-marketers-to-transform-product-catalogs-into-engaging-ads-for-search-shopping-and-social-channels