מוצרי הפרסום החדשניים ביותר בשנת 2014
האתר Adweek סקר לקראת סוף שנת 2014 את מוצרי הפרסום החדשניים ביותר של השנה. התמקדות במובייל ובפרסום ילידי הן המגמות הבולטות.
רוב החידושים שבחר האתר להכניס לרשימת עשרת המוצרים החדשניים ביותר בענף הפרסום בשנת 2014 התמקדו במובייל, ובנוסף להתגברות השימוש בווידאו לפרסום ניכר שכל הפלטפורמות המובילות הפנו הרבה תשומת לב לפיתוח אפשרויות פרסום ילידי: כל אחת מהן התחילה להציע למפרסמים דרכים ייחודיות להציג למשתמשיהן תוכן פרסומי המתאים בצורתו ובהתנהגותו לאופן שבו פועלת הפלטפורמה הספציפית. הנה עשרת החידושים הנבחרים.
טוויטר, אשר כבר הציעה כפתורי צפייה בפרסומות וקנייה מיידית, הציגה אפשרות להתקנת אפליקציות מתוך הפיד.
בטאמבלר החליטו לנצל את הנקודה שבסוף הלוגו של הפלטפורמה ולהציע למפרסמים אפשרות לעצב את הנקודה הזאת באירועים מיוחדים.
קיק (Kik) היא אפליקציית צ'אט פחות מוכרת. החידוש המיוחד שהציע הוא צ'אט ממומן. משתמשים המסכימים להפעיל את השירות יכולים להתחיל צ'אט אישי עם מותגים.
פינטרסט, מציעה למותגים לקדם בתשלום תמונות שלהם בתוצאות חיפוש ונותנת למפרסמים כלים המאפשרים להם לנהל את הקידום הנעשה במימונם.
אינסטגרם, מציעה כעת גם שילוב של וידאו ממומן.
פנדורה, התחילה להציע למשתמשיה "האזנה ממומנת" — האזנה בלי פרסומות למשך שעה תמורת צפייה בסרטון וידאו ממומן.
ועוד ועוד… לחצו כאן לקריאת הכתבה המלאה בadweek