איך להרוויח גם ממשתמשים שחוסמים פרסומות

איך להרוויח גם ממשתמשים שחוסמים פרסומות

האתר שלכם חי מפרסום אבל משתמשים שמבקרים בו חוסמים את הפרסומות? גם מזה אפשר להרוויח.

הבלוג Digital Inspiration הקדיש השנה פוסט לבעיה שכיחה של חסימת הפרסומות באתרים באמצעות תוספים לדפדפן (כמו AdBlock, Ghostery ורבים אחרים). בעלי אתרים שפרסומות הן מקור ההכנסה שלהם רואים זאת כפגיעה בהכנסותיהם. אבל הבלוג מציע דרכים להרוויח גם מביקורים של משתמשים המשתמשים בחוסמי פרסומות.

אחת האפשרויות היא לבדוק אם הפרסומות נחסמות, ואם כן, להציג למשתמשים הודעה הפונה למצפונם ומבקשת מהם לאפשר את הצגת הפרסומות אשר מממנות את פעילות האתר, או מציעה להם לתרום לאתר תמורת השירות הניתן להם. התשלום יכול להיות בצורת תרומה כספית, אבל גם בצורת "תשלום חברתי" כמו שיתוף התוכן ברשתות חברתיות, אשר ימשוך לאתר תעבורה נוספת. אפשרות אחרת היא להציג במקום המודעות תוכן חלופי כלשהו אשר יועיל בדרכים אחרות, כמו לנצל את המקום לקידום של תוכן נוסף באתר.

מקור: http://www.labnol.org/internet/alternate-content-for-adblock/28602

One thought on “איך להרוויח גם ממשתמשים שחוסמים פרסומות”

  1. Pingback: איך מתמודדים עם השימוש הנרחב בחוסמי פרסומות? | AdOps | אדאופס
  2. Trackback: איך מתמודדים עם השימוש הנרחב בחוסמי פרסומות? | AdOps | אדאופס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here