מה יקרה בפרסום הדיגיטלי בשנת 2015?

מה יקרה בפרסום הדיגיטלי בשנת 2015?

לאחר שתמו סיכומי השנה שחלפה, מעניין להביט גם בדברים שיהיו המגמות החשובות בשנה שהחלה, לדעת דמויות מפתח בתעשיית הפרסום והשיווק.

האתר MediaPost שאל כמה מנהלים בתחומי הפרסום והשיווק על המגמות שתשומת לבם תהיה נתונה להן השנה. בין התשובות שהתקבלו, ההתמקדות במדיה החברתית אינה מפתיעה. כך גם לא עצם השימוש הגובר בפרסום פרוגרמטי. הענף לומד להתגבר על הבעיות הכרוכות בפרסום פרוגרמטי ומסתגל בהדרגה ליתרונות שהוא טומן בחובו. הסתגלות פירושה שינויים, ושינויים פירושם בדרך כלל שיש מי שמצליחים יותר ויש מי שמצליחים פחות. קרוב לוודאי שלא כולם יצליחו להסתגל לשינויים שעובר הענף.

עוד מגמות שהמשיבים ציינו הן התמקדות בלקוחות, שימוש בערוצים שונים להעברת מסרים אישיים ולתקשורת אישית איתם, והתאמה אישית של התוכן המוצג להם בערוצים שונים. לאור מה שקורה בענף כעת, סביר להניח שאלה אכן יהיו מגמות בולטות גם בשנה הבאה.

תשומת הלב של רוב האנשים נוטה להתמקד במה שנתפס כנושא חם ברגע הנוכחי. לפעמים הדברים האלה ממשיכים לעניין ולפעמים הם מתבררים כטרנדים חולפים, בשעה שדברים אחרים, שתחילה אינם בהכרח מושכים הרבה תשומת לב, הם שהופכים בסופו של דבר לחשובים. חידושים טכנולוגיים יכולים להיראות מלהיבים, אבל המבחן שעליהם לעמוד בו (כפי שציין מנהל שיווק בסימנס שהיה בין המשיבים) הוא מבחן התועלת: אם הם באמת עוזרים להשיג תוצאות משופרות. אף אחת מן התשובות אינה מפתיעה לגמרי, ואולי זה לא צריך להפתיע. קשה לחזות חידושים מפתיעים, והדברים שבמבט לעתיד נראים מבטיחים ובטוחים לא תמיד הופכים למציאות במהירות הצפויה, אם בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here