מדוע שנת 2014 לא היתה מוצלחת עבור סוכנויות הפרסום

מדוע שנת 2014 לא היתה מוצלחת עבור סוכנויות הפרסום

שנת 2014 לא היתה שנה מוצלחת במיוחד עבור סוכנויות הפרסום בארצות הברית. האתר Digiday סיכם את מה שקרה בשנה שחלפה בסוכנויות, והסיכום בעיקר מצביע על בעיות.

השנה שחלפה היתה שנה של מיזוגים ורכישות בענף, ויחד עם השינויים שעברו עליו — בפרט אלה שקשורים במסחר פרוגרמטי בפרסום, וכן בשל ניסיונות שנעשו בסוכנויות להתפרס לשירותים נלווים כמו ייעוץ — עצם תפקידן של הסוכנויות הפך לפחות ברור משהיה בעבר. עוד תוצאה של השינויים בדרכי פעולתן של הסוכניויות היתה ירדה רמת האמון מצד הלקוחות. ולכך תרמה גם עלייה בכמות הנתונים שברשות הלקוחות, אשר איפשרה להן לשאול יותר שאלות ולהטיל ספקות בתמונה המוצגת להם.

גם כמקומות עבודה סבלו הסוכנויות מבעיות. התחרות על הוזלת השירותים ללקוחות ותנאי שכר גרועים הקשו על הסוכנויות לגייס את העובדים הכישרוניים ביותר. והעדר גמישות בתנאי העבודה בשכר המשיכו להקשות על הורים, ובפרט על נשים, לעבוד בסוכנויות פרסום, ולפיכך שיעור הנשים בענף נותר נמוך.

http://digiday.com/agencies/5-things-learned-agencies-2014/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here