על פרסומות וידאו במדיה הדיגיטלית צריך לחשוב אחרת

על פרסומות וידאו במדיה הדיגיטלית צריך לחשוב אחרת

כדי להפיק את המקסימום משימוש פרסומי בווידאו במדיה דיגיטלית צריך להביא בחשבון את המאפיינים המיוחדים שלה.

רבים עדיין חושבים על וידאו כעל ערוץ פרסום בפני עצמו. פרסומות וידאו עדיין מופקות בפורמט המוכר לנו מפרסומות הטלוויזיה, ולאחר מכן מופצות גם באינטרנט ללא שינוי. זה יכול לעבוד, אבל זאת עלולה להיות החמצה של האפשרויות הגלומות במדיה הדיגיטלית.

לעומת הצפייה הפסיבית בטלוויזיה, במדיה הדיגיטלית יש אפשרויות למעורבות רבה יותר של המשתמש, והמשתמשים גם מצפים בהדרגה לחוויה עשירה ואינטראקטיבית יותר (הזכרנו כאן בעבר את הניסיונות להשתמש בווידאו אינטראקטיבי כערוץ מכירות ישיר). במדיה הדיגיטלית יש שפע פורמטים אפשריים, והתוכן יכול להיצרך בסוגים שונים של מכשירים: מטלפונים ניידים ועד למסכים גדולים, כבאנרים בגדלים שונים לצד התוכן או כתוכן מוטמע, וכן הלאה.

לכן, לפני שמתחילים להפיק וידאו שנועד לשימוש במדיה דיגיטלית, כדאי להקדיש מחשבה למטרותיו ולהתאים אותו לאפשרויות ולציפיות של קהל היעד, ואולי לשימושים ספציפיים (וידאו שנועד להיות אינטראקטיבי, לדוגמה, יהיה צריך להביא בחשבון את מהירות התגובה של המשתמשים). במסגרת השיקולים בנוגע לפורמטים שונים של פרסום כדאי לשים לב למגמה לנטוש את הבאנרים המסורתיים לטובת הטמעה של פרסום במדיה עשירה ברצפי התוכן שצורכים משתמשים במיוחד במכשירים ניידים אך גם בדסקטופ.

במצגת הבאה מוצגות כמה נקודות עיקריות למחשבה.

מקור: http://digiday.com/sponsored/celtraes-3-reasons-why-tv-ads-arent-enough-for-digital

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here