ה-1 לספטמבר מתקרב, קבלו הוראות סגירה לבאנרים html5

ה-1 לספטמבר מתקרב, קבלו הוראות סגירה לבאנרים html5

כפי שפרסמנו לאחרונה, גוגל אימצה את הגישה של אפל לגבי פלאש והודיעה כי דפדפן הכרום שלה כבר לא יציג פלאשים בצורה אוט' החל מספטמבר הקרוב. הבשורה קצת הלחיצה את הפלאשיסטים. אבל אל דאגה, הנה המדריך המקוצר לסגירת באנר ב- HTML5 והעלתו למערכת הבאנרים DFP של גוגל.

אז איך באמת סוגרים באנר ב-HTML5?

יש 2 שיטות עיקריות:

המרת קבצי SWF לhtml5 בעזרת Swiffy

  1. בניית הפלאש בהתאם להנחיות  ל – clickTag הרגילות של גוגל שבלינק הזה
  2. כאשר בונים את הפלאש עדיף שלא להשתמש ב-Blend modes, פילטרים ומאסקים מכיוון שבמובייל הטעינה שלהם תהיה איטית .
  3. את קובץ הפלאש ממירים ב- Swiffy בלינק הזה
  4. את קובץ ה-HTML המתקבל טוענים לשרת ובונים IFRAME כזה:

<a href="%%CLICK_URL_UNESC%%URL_TO_LANDING_PAGE" style="position:absolute; display:inline-block; width:100%; height:100%; z-index:5; cursor:pointer;" target="_blank"></a><iframe src="URL_TO_HTML_PAGE"  width="300" height="250" scrolling="no" frameborder="0" ></iframe>

* %%CLICK_URL_UNESC%% – תג מעקב הקלקות של DFP, לכל מערכת יש תג שונה
** URL_TO_LANDING_PAGE – הלינק לדף הנחיתה שלכם
*** URL_TO_HTML_PAGE – הלינק לקובץ ה-HTML שהעלתם לשרת בסעיף 4

במידה ובמהלך הבנייה מוסיפים הקלקה אז צריך לשרשר את הפרמטרים בטאג IFRAME
דוגמא (בדרך כלל מגיע כך ממערכות צד שלישי):

<iframe src='URL_TO_HTML_PAGE&rnd=RANDOM_STRING_HERE&rdclick=' frameborder='0' scrolling='no'style='width:300px; height:250px' width='300' height='250'></iframe>

אופציה שניה – בניית HTML5

  1. בניית HTML.
  2. טעינת הדף לשרת ושליחת טאג IFRAME כמו התג בסעיף 4 למעלה

העלאה ל-DFP

הטעינה של הקריאטיב ל-DFP מתבצעת כמו כל תג צג שלישי – דרך טעינת Third party

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here