התוכן השיווקי מגיע לחדשות

התוכן השיווקי מגיע לחדשות

הפקת תוכן שיווקי איכותי לוקחת זמן, ולכן תוכן זה נוטה להיות בנושאים שלא מפסיקים להיות מעניינים. אבל עכשיו הוא מגיע גם לחדשות.

חדשות הן התוכן המושך את רוב ההתעניינות, ולכן יש ארגוני תקשורת המנסים לנצל ככל האפשר את ההתעניינות הרבה אך הרגעית יותר בחדשות כדי להביא פרסום ילידי גם לחדשות. כאשר משתמשים רבים מתעלמים מפרסום מסורתי (או לא רואים אותו בכלל), יש היגיון במאמצים להביא תוכן ילידי שכן ייקרא גם אם זה תוכן שיאבד את הרלוונטיות שלו במהירות. כמה ארגוני תקשורת ניגשו לאתגר זה בדרכים שונות.

קבוצת בלומברג מעסיקה עובדים שתפקידם לזהות נושאים חמים בחדשות ולעבוד יחד עם מפרסמים על הכנה מהירה של תוכן פרסומי מתאים. הוושינגטון פוסט מפעיל פלטפורמה המאפשרת למפרסמים להעלות במהירות תוכן משלהם המתייחס לידיעות. תוכן זה עובר עריכה מהירה ומוצע לצד התוכן החדשותי כאשר הוא עוד רלוונטי. המגזין פורבס מעודד את לקוחותיו להפיק בעצמם תוכן פרסומי המגיב לאירועים חדשותיים, ומניח ללקוחות שאכן מצליחים לעשות זאת ליהנות מן החשיפה המוגברת.

בוול סטריט ג'ורנל נוקטים גישה שונה: במקום להשתמש בתוכן הנוצר במהירות בתגובה לאירועים חדשותיים דואגים באתר להכנת תוכן שיווקי רלוונטי לקראת אירועים צפויים מראש המושכים התעניינות מצד קהל נרחב — אירועים כמו בחירות ואירועי ספורט.

תוכן המתאים לחדשות המעסיקות את צרכני התוכן ומתייחס אליהן נקרא יותר וזוכה ליותר שיתוף, ולכן יש לארגוני חדשות סיבות טובות להמשיך לפתח דרכים להפקת תוכן שיווקי ילידי אקטואלי.

מקור: http://digiday.com/publishers/publishers-make-native-ads-newsy

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here