הפרסום בפייסבוק יוצא לממד השלישי

הפרסום בפייסבוק יוצא לממד השלישי

פייסבוק חשפה מוצר פרסום חדש אשר יוצע בקרוב למפרסמים: מודעות תלת-ממדיות אינטראקטיביות בתוך האפליקציה למובייל.

כבר ראינו ניסיונות קודמים להשתמש באשליית תלת-ממד כדי למשוך את תשומת ליבם והתעניינותם של משתמשים שרגילים לראות תוכן דו-ממדי על המסכים שלהם. מוצר הפרסום החדש של פייסבוק למכשירים ניידים לוקח את הרעיון צעד אחד (או שניים) קדימה.

במודעות החדשות שפייסבוק תציע בעתיק הקרוב למפרסמים, לחיצה על מה שיראה כפוסט באפליקציה של פייסבוק יפתח תמונה אינטראקטיבית במסך מלא של חפץ תלת-ממדי. המשתמש יוכל לסובב את תמונת המוצר ולראות אותו מכל כיוון, ב-360 מעלות. מודעות אלה צפויות ליהנות מדרגה גבוהה של תשומת לב, עניין ומעורבות של המשתמשים. למפרסמים יאפשרו מודעות אלה לשלוט באופן מלא בחוויית המשתמש על ידי בניית המודעות ומה שבתוכן כראות עיניהם, וזאת מבלי לאלץ את המשתמש לעבור לדפדפן כדי לצפות באתר של המפרסם. חווייה זו תשרת גם את פייסבוק על ידי כך שתשאיר את המשתמשים זמן רב יותר באפליקציה שלהם. בתום הצפייה הם עדיין יהיו בפייסבוק.

באמצעות המודעות החדשות מקווה פייסבוק ככל למשוך תקציבי פרסום אשר כיום מופנים בדרך כלל לפרסום בווידאו ובעיקר בטלוויזיה. כמו יוזמות אחרות שלה גם פורמט המודעות החדש מראה שפייסבוק מבינה את חשיבותה של מהפכת המובייל ומרכזת חלק ניכר ממאמציה בפיתוח דרכים להרוויח מצורות פרסום מיוחדות למובייל. בשנתיים האחרונות ראתה החברה זינוק גדול ברווחים מפרסום במכשירים ניידים, ונראה שהיא מעריכה שהדרך הנכונה עבורה כדי לפתח מוצרים חדשניים ואינטראקטיביים למסכים קטנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here