הפרסום באינסטגרם משתפר עם מודעות קרוסלה
מפרסמים מגלים עניין בפורמט הפרסומות החדש והמעניין שהשיקה אינסטגרם בחודש שעבר.
בשנת 2013 התחילה אינסטגרם למכור מודעות כדי להתחיל להרוויח מן הפופולריות הרבה שצברה בשלוש שנות פעילותה הראשונות. אלה היו מודעות פשוטות. בחודש שעבר התחילה החברה להציע מוצר פרסום חדש, Carousel ads. מודעות אלה יכול המשתמש להסיט שמאלה את התמונה הראשונה כדי לחשוף תמונות נוספות, ובסופו של דבר להגיע לכפתור המאפשר מעבר לאתר אינטרנט. לדברי החברה, פורמט זה של פרסומות פוּתח כמענה לרצון שהביעו משתמשים לראות אפשרות ללמוד יותר על מותגים שתמונות או סרטונים מטעמם עניינו אותם. הוא נועד לאפשר למפרסמים לספר סיפור שיכול להתפתח בכמה תמונות, או להציג כמה היבטים של מוצר, ולאחר מכן לאפשר לצרכנים שמתעניינים בו לעבור לאתר של המפרסם.
מאז השקת פורמט המודעות החדש מתרכזת החברה במעקב אחר נתונים היכולים להעיד על יחס המשתמשים למותגים בעקבות חשיפה למודעות הממומנות מטעמם. זהו מדד פחות מדויק אך יותר חשוב ממדדים כמו מספר הלחיצות על מודעה, שהקשר בינו לבין הצלחת הפרסום אינו בהכרח הדוק.