גוגל עוזרת לעסקים להביא לקוחות לחנויות פיזיות

גוגל עוזרת לעסקים להביא לקוחות לחנויות פיזיות

למרות הגידול העצום במסחר מקוון, צרכנים עדיין עורכים את רוב הקניות בחנויות פיזיות, ולפי שעה עתידן אינו בסכנה. להפך, רבים מעדיפים לקנות מוצרים בחנות פיזית לאחר שלמדו עליהם מפרסום מקוון.

עד לא מזמן היה קשה מאוד לכמת את ההשפעה שיש לפרסום בערוצים דיגיטליים על קניות בחנויות פיזיות. אבל בחודש שעבר השיקה גוגל כלי שנועד לאפשר לעסקים להבין השפעה זו באופן מדויק מאי-פעם. בשלב הראשון יפעל השירות רק בארצות הברית, ובהמשך הוא מתוכנן להתפשט למדינות אחרות.

המידע שמציגה גוגל לעסקים המשתמשים בשירות החדש, store visit, מכיל מידע אנונימי ממשתמשי מכשירים ניידים שאישרו שמירה של היסטוריית המיקום שלהם, והקשר שהוא מצביע עליו בין היחשפות למודעות לבין ביקור בחנויות אינו חד משמעי. אבל על אף מגבלותיו, כמה רשתות שיווק כבר גילו בו עניין ומצאו תועלת במידע שמספק השירות החדש של גוגל. הוא עוזר להם להתאים את פעילותם למה שמעניין את הלקוחות באזורים גיאוגרפיים שונים, להציע מוצרים ומבצעים המתבססים על נתוני החיפוש של הצרכנים, ולהבין איזה פרסום מביא לקוחות לחנויות.

גוגל עוקבת כבר זמן רב אחר הדרך שבה משתמשים אנשים בחיפוש כדי למצוא מידע על עסקים בסביבתם. היא מצאה, למשל, שיותר ממחצית החיפושים הנעשים ממכשירים ניידים נעשים בכוונה לאתר מידע מקומי, וש-17 אחוזים מן החיפושים הנעשים ממכשירים אלה נערכים בשעה שהמשתמשים נמצאים בתנועה מחוץ לבית או לעבודה. הכלי החדש הוא עוד תוספת לסדרה של כלים שנועדו לעזור לעסקים להפיק תועלת מן המידע הנאסף ממכשירים ניידים וכולל נתוני מיקום. נתונים מעניינים שריכזה גוגל על דפוסי השימוש ומסקנות שיכולים עסקים ליישם בעולם הדיגיטלי כדי למשוך יותר צרכנים לחנויות הפיזיות שלהם מסוכם בדף המידע הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here