אתרי תוכן צריכים להתמקד לא באפליקציות אלא באתרים מותאמים למובייל

אתרי תוכן צריכים להתמקד לא באפליקציות אלא באתרים מותאמים למובייל

במאמר שהתפרסם באתר digiday.com מסביר ג'ון מקדרמוט מדוע כדאי לספקי תוכן להתמקד בבניית אתרי אינטרנט מותאמים למכשירים ניידים למרות השימוש הגובר במכשירים ניידים והנטייה של משתמשי המכשירים הניידים להשתמש בעיקר באפליקציות ייעודיות.

מחקרים מן הזמן האחרון מראים שתוך שנה בלבד גבר משך הזמן שאנשים מקדישים לשימוש במכשירים ניידים ב-24 אחוז ושבתקופה זו עלה השימוש באפליקציות למובייל עלה ב-52 אחוז, לעומת גידול של 17 אחוז בלבד בצריכת תוכן מאתרי אינטרנט מותאמים למובייל. אבל האפליקציות הפופולריות ביותר הן פלטפורמות חברתיות (כמו פייסבוק) או אפליקציות עם ייעוד מוגדר כמו אפליקציות ניווט, ווידאו ומוזיקה, ומסחר. צריכת החדשות שמפרסמים אתרי תוכן לא נעשית באמצעות אפליקציות ייעודיות, ובנוסף, קשה לגרום לאנשים להשתמש באפליקציות חדשות או שונות מן האפליקציות המעטות שבהן הם מבלים את רוב זמן השימוש שלהם במכשיר הנייד.

לכן כדאי לספקי תוכן המעוניינים להגיע לקהל משתמשי המובייל להתמקד בפרסום התכנים שלהם באמצעות אפליקציות פופולריות, ובעיקר ברשתות חברתיות, ולדאוג שמשתמשים שילחצו כדי לראות את התוכן הזה יגיעו לאתר אינטרנט מותאם היטב למובייל.

מקור: http://digiday.com/publishers/publishers-concentrate-mobile-web-apps

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here