איך להתחיל להרוויח מפרסום באתר מבוסס וורדפרס

איך להתחיל להרוויח מפרסום באתר מבוסס וורדפרס

יש לכם בלוג או אתר תוכן ואתם מעוניינים להתחיל להרוויח מפרסום? אם האתר מבוסס וורדפרס, לפניכם מאמר וסרטון הדגמה עם רעיונות כיצד ליישם זאת.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן חופשית, ידידותית לשימוש ופופולרית מאוד. אתרים ובלוגים רבים (כמו הבלוג הזה) מבוססים על מערכת גמישה זו, המאפשרת התאמות כמעט לכל מטרה. מבחר רחב של תוספים (plug-ins) מאפשר להוסיף לוורדפרס תכונות שאינן נכללות במערכת הבסיסית. בין השאר כולל המבחר תוספים לשילוב קוד חוזר באתרים מבוססי וורדפרס, ואת אלה ניתן לנצל לשילוב הקוד המשמש להטמעת פרסום.

במאמר שכתב באתר SitePoint מציג יאקו בלקנספור, המפעיל אתר מבוסס וורדפרס, את כל המרכיבים שבהם השתמש כדי לשלב פרסום באתר שלו. המקור שבחר בו לפרסומות הוא שרת הפרסום DFP של גוגל — מקור פופולרי ונוח לשימוש. השימוש ב-DFP הוא בחינם עבור אתרים שמספר הצפיות בהם שאינו עולה על 90 מיליון בחודש, ולכן שירות זה מתאים במיוחד לאתרים קטנים ובינוניים. המאמר מפרט את כל שלבי הפתרון שמצא המחבר כדי לשלב מודעות שונות בחלקים שונים של האתר שלו. ההסבר מתאים לאנשים ללא ניסיון בהטמעת פרסום באתר וורדפרס וכולל סרטון המתעד את כל שלבי התהליך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here