איך לבנות קמפיין מודעות וידאו

איך לבנות קמפיין מודעות וידאו

מודעות וידאו נעשות חשובות מפני שהן משפיעות; הן מושכות תשומת לב ויכולות לרתק צופים יותר מצורות פרסום אחרות. אבל קמפיין וידאו חייב להיבנות נכון כדי להצליח. הכללים הבאים יכולים לעזור.

לפני הכל חשוב להגדיר את המטרה ולבנות את הפרסומות בהתאם להשפעה הרצויה על הצופה, ורק לאחר מכן להתחיל לתכנן את הפרסום בהתאם. סרטון שמטרתו להעלות מודעות למותג, לדוגמה, יהיה שונה מסרטון שמטרתו לשכנע לקנות מוצר מסוים מייד או לעשות פעולה כמו הירשמות לשירות כלשהו. באינטרנט יותר מאשר בטלוויזיה, קל לאנשים להפסיק לצפות כאשר הם מאבדים עניין במודעות וידאו ולעבור לדברים אחרים. לכן יש לתכנן את המודעות כך שיהיו מעניינות וממוקדות מאוד במטרה.

עם מטרה מוגדרת וברורה אפשר לגשת לבניית האסטרטגיה של הקמפיין. בשלב זה צריך לברר דברים כמו מיהו קהל היעד וכיצד לפנות אליו, ולתכנן את מהלך הקמפיין, את מסריו ואת מהלכיו בהתאם. היתרון של פרסום באינטרנט הוא שניתן לאסוף הרבה יותר מידע ולהפיק ממנו יותר תובנות מאשר בפרסום וידאו בטלוויזיה, וחשוב לנצל את המידע הזה לאופטימיזציה מתמדת של הקמפיין. כל הגורמים המעורבים צריכים לעבוד יחדיו לאור המטרות והנתונים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

בהעדר מידע מפורט שניתן להתבסס עליו אפשר להתחיל את המיקוד בקהל היעד הרצוי על ידי פרסום בסביבה שבה נראה שצפויים להימצא הלקוחות הפוטנציאליים. אבל רצוי להתחיל לאסוף מידע ולעדכן את המשך הקמפיין בהתאם לנתונים שיצטברו במהלכו.

אחת ההחלטות שיש לקבל היא היכן ובאיזו תדירות לפרסם בהתאם למטרות ולתקציב הקמפיין. לדוגמה, אם התקציב מוגבל והמטרה היא להגיע לקהל רחב רצוי לבחור בהצגת הפרסומות בתדירות נמוכה כדי לחשוף אותן למספר גדול יותר של צופים.

יתכן שצריך יהיה להתאים מסרים שונים לקהלים הנמצאים בשלבים שונים של ההיכרות עם המותג או המוצר. מוּדעוּת לקיומם ובניית התדמית היא השלב הראשון. לאחר מכן יכולות הפרסומות לעודד צרכנים פוטנציאליים להמשיך ללמוד על המוצר על ידי הפנייתם לאתר מידע, לדף בפייסבוק וכדומה. לצרכנים שכבר יודעים במה מדובר אפשר להפנות מסרים המעודדים אותם לעשות את הפעולה הרצויה.

מקור: http://www.mediapost.com/publications/article/238820/how-to-wage-a-successful-video-campaign.html

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here