משלמים רק על מה שרואים

משלמים רק על מה שרואים

רשת חדשה של פרסום בווידאו פיתחה דרך להבטיח למפרסמים את מלוא תשומת ליבם של הצופים.

וידאו הוא צורת פרסום שהרבה אנשים אוהבים לראות. פרסומת וידאו טובה, שמצליחה לבדר או לעניין, היא בשביל חלק גדול מן הצופים לא רק משהו שהם נאלצים להיחשף לו. ביוטיוב, למשל, מבינים את זה היטב, ונותנים לצופים הזדמנות לדלג על פרסומות שמוצגות לפני סרטונים כעבור שניות ספורות. אם יותר מדי הצופים היו בוחרים לדלג על הפרסומות האלה, סביר להניח שלא היינו ממשיכים לראות אותן.

בזכות הכוח המיוחד של פרסום בווידאו, מפרסמים מוכנים לשלם הרבה על סרטוני פרסומת, והתקציבים שהם מפנים לפרסום בווידאו הולכים וגדלים. הבעיה היא שכמו בצורות אחרות של פרסום, הנתונים על הביצועים של פרסום כזה רחוקים להיות חד-משמעיים, מעבר לכך שעדיין אין בשוק סטנדרטים אחידים וברורים למדידה. כתוצאה ממצב זה, המפרסמים מתקשים להבין בדיוק את היקף החשיפה האמיתי ואת מידת האפקטיביות של הפרסום שלהם, ויש להם סיבות טובות לדאגה שחלק גדול מן התקציב שלהם פשוט מתבזבז.

חברת Mediabong הצרפתית בנתה פלטפורמת פרסום בווידאו המתמקדת בפתרון הבעיה הזאת. היא מבטיחה למפרסמים את תשומת ליבם המלאה של הצופים ובנתה כלים למדידה ולשיפור של תשומת הלב הזאת. בין השאר, הפרסומות מתחילות כאשר הגלילה מביאה אותן לאזורים במסך שבהם ממוקדת תשומת ליבם של המשתמשים. פרסומת שאינה מצליחה למשוך את תשומת ליבו של הצופה, או שאינה נצפית במלואה, אינה נחשבת לאירוע של צפייה.

לדברי החברה, היכולת שלה להבטיח חשיפה מלאה (viewability), תשומת לב מלאה והשלמה של הצפייה בפרסומות כבר מושכת את תשומת ליבם של מפרסמים גדולים, ביניהם תאגידים עולמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here