מספרם ומורכבותם של ערוצי השיווק הדיגיטליים והתחרות בהם מהווים אתגר הולך וגובר עבור משווקים. מוצר חדש בשם OmniAds של חברת DataPop עוזר להם לנתח את קטלוג המוצרים שלהם, ולבצע אופטימיזציה שלו על סמך מידע עשיר ומפורט על התנהגות הצרכנים. הניתוח שמציע המוצר אמור לעזור ללקוחות לבחור אילו מוצרים לקדם וכיצד לפרסם אותם, ולבחון את ביצועיהן של אסטרטגיות חלופיות כדי למצוא את המוצלחת מביניהן. המוצר מאפשר ללקוחות לנהל את הקמפיינים שלהם ולעקוב אחר ביצועיהם בממשק גרפי פשוט לשימוש.
מקור: http://www.adoperationsonline.com/2014/11/07/datapop-launches-omniads-enables-retail-marketers-to-transform-product-catalogs-into-engaging-ads-for-search-shopping-and-social-channels