הפלאש מת בישראל, מה עושים? קבלו את המדריך המקוצר למעצב, המפרסם ובעל האתר

8 thoughts on “הפלאש מת בישראל, מה עושים? קבלו את המדריך המקוצר למעצב, המפרסם ובעל האתר”

  1. אלי says:

    לא הבנתי מה השורה התחתונה
    אם אני בונה באנר ל-DFP אפשר להשתמש רק ב- google web designer?
    כל האופציות האחרות שהובאו במאמר לא יעבדו?

    תודה

    1. אורן קראוס says:

      הי אלי
      דווקא ה-DFP מאפשרת גמישות בקבלת קבצים:
      – באנר (קובץ SWF) שהומר ב-SWIFFY ל-HTML5
      – באנר שנבנה באחת התוכנות הייעודיות, לדוגמא EDGE של אדובי או CANVAS של פלאש CC
      ועוד..
      כמובן שיש לקחת בחשבון את הוראות הסגירה של כל אתר ואתר (חלק מהאתרים שבהם קיימת ה-DFP משתמשים בה לצרכיהם)
      ולגוגל אפשר להעלות כרגע רק באנרים שנעשו דרך google web designer
      מקווה שעזרתי
      אורן

      1. אלי says:

        כתבת בתגובה: "ולגוגל אפשר להעלות כרגע רק באנרים שנעשו דרך google web designer"
        אתה מתכוון לאדוורדס?

        1. אורן קראוס says:

          אכן (או ל-GDN – רשת השותפים של גוגל)

  2. עידית אבן says:

    האם יש דרך בGWD לטעון ולהשתמש בפונטים בעברית? מבחר הפונטים שיש לגוגל בעניין זה דל ביותר

    1. אורן קראוס says:

      הי עידית
      כרגע אין אפשרות שימוש בפונטים חיצוניים אלא אם מושכים אותם ישירות לתוך הקריאיטיב.
      משמע הטמעת הפונט (כמובן בתצורת WEBFONT) דרך הקוד ואיחסונו בתיקיית הAsset

  3. אבי says:

    אם אני עובד על Adobe Edge אני יוכל להעלות את הבאנרים שאני מכין לגוגל?

    1. adminwm says:

      הי אבי
      כן, אפשר להעלות באנרים שנעשו בedge לגוגל בדרך הבאה:
      1) לוודא שכל הנכסים קיימים (קובץ HTML, קבצי javascript ותיקיית תמונות, שים לב שאין אפשרות לקרוא לקבצי javascript מבחוץ ובכלל לשום קובץ )
      2) להטמיע את הקוד הבא ב-HEAD (בקובץ ה-HTML)
      meta name="ad.size" content="width=xxx, height=xxx" / (בתוך <>)
      כמובן להחליף את המידה בהתאמה
      3) לדחוס הכל בקובץ זיפ ולוודא שמשקל הזיפ לא עובר את ה150 קילובייט

      מקווה שעזרתי
      אורן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here