סקירה שבועית 27.7

סקירה שבועית 27.7

9 נתונים סטטיסטיים בולטים במיוחד מהשבוע האחרון בתחום השיווק הדיגיטלי

שבוע שעבר היה גדוש בנתונים סטטיסטיים והזרים מספרים מעניינים משחקני מובייל כמו Apple  ו- Pokemon Go  וחנויות אינטרנטיות כמו eBay  ו- 99Designs. הנה 9 עובדות שהכי משכו את תשומת הלב…

http://www.adweek.com/news/technology/here-are-9-digital-marketing-stats-got-our-attention-week-172620

 

מחקר חדש טוען שאנשים נוטים יותר לקנות ממותגים שמשתמשים במציאות מדומה

חברות שמנסות VR כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם נוטות לשקול בזהירות אם שווה להוציא כסף בפלטפורמה החדשה. אבל מחקר חדש מציע כי ההשקעה עלולה להשתלם בהגברת הזיקה למותג ועלייה ברכישות.

Greenlight VR פרסמו שבוע שעבר תוצאות של סקר אשר ערכו בקרב 1300 מבוגרים ומצאו כי מרבית הצרכנים –  71% מהם – מרגישים ששימוש במציאות מדומה הופך את המותגים ל"מתקדמים ואופנתיים" בעיניהם. יתרה מזו, ישנן חדשות אפילו יותר טובות עבור החברות: 53% מהנשאלים השיבו כי יש סיכוי גדול יותר שיקנו ממותג שמשתמש בוירטואל ריאליטי מאשר כזה שלא.

http://www.adweek.com/news/technology/new-study-says-people-are-more-likely-buy-brands-use-virtual-reality-172557

 

HTML5 לא מושלם: למה אנשי הקריאטיב חייבים לשים יותר דגש על חווית משתמש

עברנו את אפוקליפסת הפלאש. עם הפסקת תמיכתם של גוגל ו- Adobe ,התוכנה שהייתה עד לא מזמן בכל מקום, לקחה את נשימתה האחרונה. אז עכשיו זהו זמן המשחק : אנשי דיגיטל קריאטיב צריכים להיכנס לעולם החדש והאמיץ של HTML5, פורמט פרסום גמיש ובטוח יותר לכאורה.

ל- HTML5 ישנם יתרונות ברורים על פלאש: הוא תומך במדיה עשירה, דינאמי יותר בפלטפורמות מובייל וטוענים שהוא גם מאובטח יותר…

http://digiday.com/sponsored/008-themediatrust-347-html5-isnt-perfect-why-creatives-need-to-put-ux-first/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here