סקירה שבועית 10.8

סקירה שבועית 10.8

פייסבוק מוביל היום את המאבק נגד חסימת פרסומות

מפרסמים ניסו מגוון גישות כדי לגבור על חסימת הפרסומות. פייסבוק, אשר מונה כ- 2 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים, הוא ברמה אחרת לגמרי לעומת שאר המפרסמים. ומשום שפייסבוק נסמך ברובו על פרסומות, מהיום הוא יכריח אנשים לראות אותן באתר הדסקטופ באמצעות שינוי הדרך בה הפרסומות נטענות. "הפרסומות הן חלק בלתי נפרד מהחוויה", הם אומרים.

מפרסמים אחרים עוקפים את חוסמי הפרסומות בכך שהם משלמים לחברות הטכנולוגיות שישחררו את המודעות והמבקרים יאלצו לראות את הפרסומות בין אם רצו בכך או לא. בפייסבוק החליטו במקום זה לעצב את הפורמט כך שיהיה מענה לסיבות בגללן אנשים חוסמים והמבקרים יקבלו גם יותר שליטה על אופי התוכן הפרסומי שהם רואים.

http://digiday.com/platforms/facebooks-tough-ad-blocker-stance-means-users-publishers/

 

עקרונות המפתח של עיצוב ממשק משתמש

לא קיימת נוסחת פלא לעיצוב ממשק נהדר, אבל כשרואים אחד – יודעים שזה זה.

הרוב יכולים להיזכר ברגע בו הם פגשו לראשונה UI מבריק. יתכן זה היה בפעם הראשונה בה מסך האייפון הקטנטן נדלק ובירך אותך עם רשת של כפתורי אפליקציה מרובעים המסודרים בצורה נעימה לעין או כאשר גוגל פיתחו את שפת העיצוב שלהם, או פשוט אתר ייחודי שנתקלת בו פעם והוספת לסימניות בשביל השראה בעתיד.

כל החוויות הללו מעוררות קשר בינינו לבין העיצוב ושימוש הקצה.

בין אם עיצוב הוא הדגש העיקרי של האתר שלך או רכיב תומך, כולנו רוצים שהדברים שאנו יוצרים לא רק יעבדו כמו שצריך אבל גם יראו טוב. כמובן, עיצוב יכול להיות סובייקטיבי, אבל אחריותו של המעצב לשאוף לעיצוב מחושב ומתוכנן היטב, וכשזה מצליח כולם מכירים בזה. כולם יכולים להסכים שיש לנו תגובות אינסטינקטיביות לעיצוב מעולה –  זה חלק ממה שהופך אותנו לאנושיים.

http://thenextweb.com/dd/2016/08/09/design-principles-behind-user-interface/

 

10 דרכים בהם המותגים מדברים על האולימפיאדה בלי להגיד "אולימפיאדה"

אלא אם כן אתה נותן חסות רשמי של המשחקים האולימפיים, לדבר על האולימפיאדה ברשתות החברתיות במהלך המשחקים יכול להיות שדה מוקשים הודות לחוקי הקניין הרוחני הנוקשים של ועדת המשחקים האולימפיים האמריקאית. אף על פי כן, כמה מהחברות הצליחו למנף את ההתלהבות מהאולימפיאדה מבלי לעבור על החוקים. ככה הן עושות את זה…

http://www.adweek.com/news/advertising-branding/10-ways-brands-are-talking-about-olympics-without-saying-olympics-172880

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here