מה יש ב-Amazon שמניע מיליוני אנשים לרכוש מוצרים ולמיליוני אנשים אחרים למכור וגם להרוויח מכך כסף!

מה יש ב-Amazon שמניע מיליוני אנשים לרכוש מוצרים ולמיליוני אנשים אחרים למכור וגם להרוויח מכך כסף!

אתרי קניות גדולים וזירות מסחר גדולות כגון: Aliexpress ,Ebay יש כאמור בשפע. אבל אמזון היא לא סתם זירת מסחר. אמזון צמחה ועקפה את המתחרים שלה בגדול! אנחנו, הצרכנים בישראל, עדיין לא נהנים מסל השירותים של אמזון, אולם, הצרכן האמריקאי כבר מזמן הבין ואימץ את היתרונות של אמזון אל ליבו.

ראשית, ניתן למצוא שם כל דבר. שנית, החנות עצמה מספקת "חווית קנייה" באינטרנט המעניקה ביטחון מלא לקונה על ידי מגוון של מוצרים בכל קטגוריה, אחריות והחזר כספי, ומעבר לכל : זמן אספקה קצר להפליא. בתוך ארה"ב זמן האספקה הוא מהיום למחר או אפילו מהיום להיום! כל מי שהזמין עד השעה 16:00 אחה"צ מקבל את המוצר עוד באותו היום. אכן, מדובר בתפיסה שונה באופן מהותי, מהתפיסות הקיימות, בכל הקשור לקניות באינטרנט.

אמזון- יצרנית הזדמנויות
אז מה כל כך מיוחד באמזון? השירות למוכרים!
בימינו אנשים רבים מחפשים דרך לייצר הכנסה בלעדית או נוספת באמצעות האינטרנט. אמזון השכילה לפתח מודל פשוט וגאוני המאפשר לכל מוכר למכור את מוצריו דרך הפלטפורמה.
כמובן, כל החברות הגדולות בעולם כבר עושות את זה, אבל הרעיון הוא שכל אחד יכול. כל אחד, גם בשלב ההתחלתי, עם מוצר אחד בלבד, יכול להתחיל למכור ולראות האם המוצר שלו באמת מייצר היקף מכירות ראוי.
לבד מהעובדה שאמזון מספקת תנועה עצומה של גולשים, אשר מגיעה מכ- 200 מיליון משתמשים רשומים שפרטי כרטיס האשראי שלהם כבר במערכת, אמזון מספקת במקביל גם נתונים על מוצרים שונים, היקף המכירות של המוצרים, מחירים, וכולי..בכך בעצם מאפשרת לך תיזמון, מה כדאי למכור ומה לא ומתי.
דבר קריטי נוסף: ברגע שנכנסת הזמנה לאתר, מתחיל טיפול מיידי בכל רמות המכירה: גביית תשלום, אריזה, ושילוח לכל מקום בעולם. אמזון גובה כמובן עמלה מתוך המכירה והמודל הזה אחראי לצמיחתם המטאורית.
לצפייה חינם בקורס קצר של 4 שיעורים אונליין על מכירות באמזון לחצו כאן >>>
קיימים מספר מסלולים אפשריים לאלו שמבקשים למכור. ניתן להתחיל במסלול הבסיסי ואם יש ייצור בכמות מספקת, ניתן לעבור למסלול מתקדם יותר.
לא מעט ישראלים כבר גילו את ההזדמנות העיסקית המצויינת הזו – ועוסקים בזה ויש שאפילו הגיעו למצב של מכירת מוצרים במחזור של עשרות אלפי דולרים בחודש!.

אף לא אחד מהם יגיד לך שזו דרך להתעשרות מהירה. הפנטזיה הזו , שאתה יושב לך בביתך בשעה שמוצריך נמכרים בכל רחבי אמריקה אמנם אפשרית אבל מחייבת לימוד מעמיק ומקדים של הנושא, השקעה של זמן וכסף אם צריך, לימוד נונסטופ מהטעויות, ובקצרה- שיפור מתמיד של העסק תוך כדי תנועה.
אין ספק – אמזון הצליחה לפתח פלטפורמה פנומנלית ששינתה את תחום הקניות באינטרנט מקצה לקצה. באמזון מממשיכים להתרחב לעוד ועוד תחומים ומבחינתם השמיים הם הגבול.
השמיים הם אכן הגבול למי שילמד לפעול נכון בתוך הפלטפורמה הענקית הזו ויזכה ליהנות ממסחר בשוק הבינלאומי הגדול, גם בלי שהוא צריך לקום מהכורסא.

לצפייה חינם בקורס קצר של 4 שיעורים אונליין על מכירות באמזון לחצו כאן >>>
המאמר נכתב על ידי מרכז Jing – מרכז מידע להתפתחות אישית,
כלכלית ורוחנית המציע הדרכות וידאו ממיטב המנטורים בארץ ובעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Paste your AdWords Remarketing code here